sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Paluu arkeen + perus kuulumisia

Huhhuh, heippa taas!! Nyt kun sain parin kuukauden työn jälkeen matkapostuaksen tehtyä, jatkan taas normaaliin malliin bloggaamista ja oon saanut ulkoasuunkin vähän uutta ilmettä. Mulla ois todella paljon kerrottavaa, mutta niinkuin edellisessäkin postauksessa, kerron kuvateksteissä lisää.

 Käytiin Jyväskylässä, koska Mikolla oli turnaus. Olin siellä Roosan kanssa keskustassa ja löysin muutamia joululahjoja. Käytiin samalla reissulla myös Pandan tehtaalla, josta ostettiin aika reilusti karkkia. Illalla kotiin tultuamme serkut tulivat käymään uuden chihuahuan pennun kanssa.



Tämmösiä tein kavereille joululahjoiksi. Tein nuo toipilaana, olin melkein viikon kipeänä vähän ennen joulua, mutta viimeisenä koulupäivänä ennen lomaa pääsin kuitekin kouluun.






Kun päästiin 23.12 kotiin, oli hieman outo olo. Tiistai päivä kello 13.00 ja oon vaan kotona, mikä oli kyllä ihan kivaa päästä vihdoin lomalle. Vaikka olin toipilas, päätin lähteä Veeran kanssa ulos kuvailemmaan, mutta tähän en laita nyt ihan kaikkia kuvia, koska ne on vielä Veeran koneella muokkaamattomina.


Laitoin muutamia lahjoja jo päivää ennen jouluaattoa kuusen alle ja muut toivat lahjat vasta aattona.


Mulla  oli jouluna tollanen aika yksinkertanen asu ja sitten pari korua ranteessa. Hautausmaalle mennessä laitoin kyllä vähän lämpimämpää vaatetta ylle.











En tee nyt tällä kertaa erikseen joululahjapostausta, mutta ylhäällä muutama lahja. Sain myös paljon muuta kuten kosmetiikkaa ja Taika sarjan astiastoa. :) Välipäivinä käytiin Lappeenrannassa ja löysin kivoja ostoksia, joista teen jossain vaiheessa ostospostausta.







Uusivuosi vietettiin perheen kesken lautapelejä pelatessa, hyvää ruokaa syödessä sekä ilotulituksia katsellessa. Käytiin paloaseman ilotulituksessa klo 18 ja Naisvuoren puolenyön ilotulituksessa, joka oli tietenkin puolen yön aikaan, eli 00.00. Ilotulitus alkoi juuri vuoden vaihteessa ja oli todella näyttävä. Se kesti 11 minuuttia ja voin kyllä sanoa, että oli varmaan hienoin koskaan näkemäni ilotulitus. Käytiin Mikon kanssa ulkona ja räjäyteltiin omiakin raketteja. Puolenyön ilotulituksen jälkeen poltettiin tähtisädetikkuja ja tultiin jo rauhoittumaan sisälle. 





 Käytiin Roosan kanssa kuvaamassa auringonlaskua tossa yks päivä. Kokeilin muutes ekaa kertaa lumilautailua Hennan kanssa ja aikomuksena ois ehtiä tänä talvena vielä opetella enemmänkin. Oli tosi hauskaa vaikka puolet ajasta kyllä menikin siteiden kiinni laittamisee ja avaamiseen :D

Nyt on lumetkin tullut kunnolla, mutta täällä satoi eilen vettä. Toivottavasti nyt pysyis, jotta pääsis laskettelemaan ja koittamaan vielä uudelleenkin lumilautailua! Mulla on nyt taas kauhee matkakuume ja oon katsellut kielimatkoja aika tiuhaan tahtiin. Ollaan katottu nyt aika paljon matkoja ni katsoo pääsiskö reissuun taas syyslomalla. :)

Roosa oli meillä vasta yötä ja otettiin ihan sairaan kivoja kuvia, mutta tähän postaukseen en niitä vielä saa laitettua, Joten ne kuvat + ostospostausta tulossa! Meillä on jonkunverran kokeita, joten pitää yrittää viikonloppuisin tehä postauksia. Tänään oon Veeran kaa kahestaa kotona ja ainii, mulla on nimpparit! Mutta juu heippa.
























6 kommenttia :