torstai 21. toukokuuta 2015

Viikko kesälomaan

Hei! Sään kannalta ei kyllä voisi ikinä uskoa, että ensi viikolla alkaa jo kesäloma. Loma kyllä tulee ihan tarpeeseen. Toissapäivänä oli 4 astetta lämmintä ja tuuli kovasti, sekä satoi. Ääh, kumpa kelit muuttuisivat vähän kesäisemmiksi. Mites teillä päin, onko jo ihan kesämeininki? Alotettiin kaverin kanssa tällä viikolla sellanen vähän isompi projekti, josta en vielä paljasta enempää. Olen tosi innoissani ja joinain päivinä tulee semmosia inspiraatiopommeja, että ei mitään rajaa, mutta esimerkkiksi eilen ei ideoita tullut juuri yhtään. Hassua!

 Olin viimeviikonlopun Lappeenrannassa ja siellä oli kevät kyllä pidemmällä kuin täällä, vaikka matkaa kaupunkien välillä ei ole kuin reilut 100 km.

Yleensä mulle ei sovi mikään kovin pikmenttinen huulipuna/muu huuliituote. Kokeilin tossa yks päivä Veeran punaista huulipunaa, kun käytiin Nean, Runon ja Soinnun kanssa katsomassa teatteriesitystä. Yllätyin positiivisesti, kuinka kivat noista huulista tuli! Esityksessä esiintyi mun kavereita ja tykkäsin kyllä kovasti!


Nää kuvat on jo pari viikkoa vanhoja. Jos tästä postauksesta katsoo vain kuvat ja otsikon, voi vähän hämääntyä, koska kuten sanoin, täällä ei kovin kesäinen keli ole. Nyt kun en oo oikein postaillut, mutta kuvia on sitäkin enemmän, voisin tehdä sekalaisen kuvapostauksen nyt viimeviikkojen ajalta. Jaksakaahan vielä vika viikko koulussa, sit saatte toivottavasti ottaa rennosti. Mitä kesäsuunnitelmia teillä on? Joo mutta mä lähden nyt höpöttelemästä taas sen projektin pariin. Heippa! :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti