torstai 21. marraskuuta 2013

Kuvat kertoo enemmän kuin 1000 sanaa

Heippa! Otsikko puhuu mun puolesta, kuvia tältä syksyltä. Kaikki kuvat on mun ottamia ja olen tehnyt kollaasit picCollagella. Kuvia saa tietenkin kommentoida, jos kommentoitavaa on... Ainiin! Tälle postaukselle taisi tää ajankohta olla täydellinen, tänään saatiin lunta. Toivottavasti pysyisi, pääsis jo laskettelee. D:
Mutta nyt niitä kuvia.
Ruska on jotain niin ihanaa, sitä on tultu jonkunverran kuvailtua ;)

Mummin siskon luona käytiin. :)

Jalkapallo turnaus, kultaa tuli! 8D

Kuvia meiltä kotonta, innostuin kuvailemaan. ;D

Noissa kahdessa kuvassa oon mä, mun upeassa maskissa. :D

Satunnaisia kuvia... 8)

Joukkueen leirillä oli hauskaa, kuvailtiin kallion päällä jaherkuteltiin... c8

Serkun mökiltä kuvia ja meidän omasta pihasta + läheiseltä uimarannalta. :--)

Hotellin aamupala, pari satunnaista kuvaa ja This Is Us pääsylippu. <3

Kynsiä! Osa kynsistä on siskon, mun lakkaamat kuiteskin. :p

Maisemakuvia & särkäniemestä tuo vihreä talo + ylhäältä otettu kuva. (=

Leirikoulu oli aivan mahtava reissu! :3 Kuvia Kuusamosta siis...

...Ja lisää leirikoulusta kuvia. c: Pari kuvaa myös ihan tuosta kotikulmilta.

Yök, tekee pahaa katsoa jälkikäteenkin noita verikoe ja allergiatesti kuvia. Käytiin allergiatestin jälkeen Ramin konditoriossa. Kasvonaamio + matkakeskus. Ja sit joku random kahvila, jossa kävin isosiskon kanssa. :D

Vihdoinkin sitä odotettua lunta! Ja piparia, aurajuustoa, sekä leipäjuustoa, nams! :)

2 kommenttia :