sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Olen ihan okei.

Moi taas! En osaa oikeesti kuvailla mitenkään tätä mun tunnetilaa, oon vaan ihan okei. Eilen ois ollut siis se Cheekin keikka ja niinkuin aijemmin kai mainitsinkin, en pääsyt sinne. En oikeesti pysty sanoilla kertomaan kuinka mua, noh, miten sen nyt ottaa, surettaa ja vihattaa. Onks vihattaa sana, ei kai? :D Mutta kyllä te varmaan tajusitte mitä hain.  Ja pahoittelut siitä, että heti postauksen alussa alkaa valituslistam itkä asiat on huonosti ja mikä ärsyttää. Mutta pitää vaan miettiä, että nokka kohti tulevaa ja että kyllä elämä jatkuu, jos ei nyt yhdelle keikalle pääse. Mentäskös jo vähän ilosempiin asioihin? Juu, eli olin perjantaina Roosan kanssa ja oikeestaan myös lauantainakin. Perjantaina käytiin ostamassa Rainbow maitosuklaalevitettä, mutta tuo on niin vaikee sana, niin kutsun sitä ihan vain Nutellaksi :D Vaikka Nutellaa ei olekkaan... Ai että, oikeesti jos jollain on kauhee makeanhimo ja haluaa jotain vähän erikoisempaa, kun vaan karkkipussi niin ehdottomasti suosittelen tuota! Mutta ei kannata syödä liikaa kerrallaan, tiedätte varmaankin mitä tapahtuu. Lauantaina käytiin kuvailemassa.

Syötiin me yks päivä jätskiäkin, nam!








Mulla ei nyt oo oikeestaan muuta, kun puolen tnnin päästä tulee kyyti, meillä on peli. Lähempä tästä valmistautumaan! Illalla piipahdetaan ukin synttäreillä ja sitten pitäs läksytkin tehdä. Mut heihei! 

6 kommenttia :