perjantai 17. tammikuuta 2014

Talvi se on ♥

Hellou ihmiset!

Oon pahoillani, ettei mua oo nyt viimeaikana näkynyt kovin aktiivisesti. On ollut vaikka mitä hulinaa ja huisketta. Nyt on vihdoinkin tullut kunnon pakkaset, meillä pakkanen on ollut isoimmillaan -20.4. Jee! Mutta nyt tällein kun on tottunu parin asteen lämpötiloihin niin tuo pakkanen tuntuu aika rajulle. Tämä aika vuodenaika on musta ihan täydellinen valokuvaamista ajatellen. Mutta yksi miinus kyllä on, sormet jäätyy kuvia räpsiessä. 

Viime viikonloppuna oli vaikka missä autokaupoissa tarjoiluja. Niitä kierrellessä tuli saatua ilmaisiksi pullaa, kakkua, keksiä, karkkia, mehua, makkaraa ja täntällästä. 

Eilen koulussa mulle tuli yht'äkkiä kauhee olo. Tuntu ensin, et toinen silmä ei nähny kunnolla. Tää on mulla usein merkki päänsäryn alkamisesta. Sit alkoikin särkee päähän ja ihan kunnolla. Se vaan yltyi ja yltyi ja alkoi heikottaa. Sanoin opelle ja sainkin oll meidän luokan sohvalla, kunnes oli ruokailu. Se vähän helpotti ja kyllä se päivänmittaa hävis. Oli kyllä lipellä, etten lähteny jo kotia kohti. 

Talvisia kuvia. 


Tehtiin yks päivä pitaleipiä. Sit kävin ostamassa kääretortun, jonka puolitimme Roosan kanssa + ostin myös kaks munkkia, josta toisen oisin antanu siskolle, mutta ei se huolinut sitä :D Ostettiin myös paljon appelsiinejä, ja niistä ollaankin tehty mehua useemman kerran. Sit kuvassa myös karkkipussi ja trip mehu autokaupalta. 

Moikka c:

2 kommenttia :

  1. Kivan olonen blogi käythän kattoo mun blogii Kakkujajaunelmia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! :3 Ja juu, käyn tsekka!

    VastaaPoista