perjantai 27. joulukuuta 2013

joulu

Moikka!

Sori, en jaksanut heti jouluna tehdä postausta, joten nyt kerron jouluaatosta. Aamulla ei tehty kummempia. Kävin siskon kanssa pitkän kävelylenkin ja otin vaan rennosti kotona. Illalla, noin seitsemän aikaan isi tuli töistä ja mummi ja ukki tuli meille, vihdoin jaettiin lahjat. Oon aika lapsellinen, aina, kun saan lahjan eteeni avaan sen heti hullunlailla repien. Olin kyllä ihan tyytyväinen lahjoihin. Alhaalla lahjat + niistä kuvat. 





Tuo paita on vähän college paidan tyyllinen, mutta sisältä todella pehmeää "karvaa".

Sain aika paljon sukkia. Pinkit pörrösukat on siskolta ja valkoiset tossut veljeltä. :'3

Tuota suklaakirjaa olin kattonut joskus, ja nyt sit sain sen. 


Sain tollasen pehmosen, vähän ehkä ison yökkärin. Siinä kyllä uni maittaa. :)



Lahjapino


Lahjat kuusen alla, söpöä.

Jouluruokia. Mulle ei oikein maistunu kun juustot, salaatti ja leipä yms kevyt ruoka. Mutta hyviä oli! Juomana oli pepsi maxia, ihan vettä ja sitten julmustia. Julmusti on Ruotsalaista joulujuomaa. Se on ihan hyvää mun mielestä, siinä on joku jännä maku. Vähän niinkuin omenalimpparin, kotikaljan ja kokiksen sekotusta :D
Sain seuraavana päivänä sukulaisilta lahjoja. Tässä oli mun lahjat. Sain myös 70 euroa ja stadiumin lahjakortin. Tänään meen kaupunkiin kattoo löytyskö aleista mitään kivaa :--) Heido!

3 kommenttia :