tiistai 4. helmikuuta 2014

I'm really happy


Heippa! :---)


Mulla on mennyt nyt ihan kivasti viimeaikoina... Viikonloppuna oltiin yötä mummilassa, siellä oli ihan kivaa. Meillä on koulussa sellanen yrityskylä juttu, eli on rakennettu tavallaan pieni kylä, jossa ollaan sitten päivä töissä eri työpaikoilla. Hain ravintolatyöntekijäksi ja Länsi-Savolle valokuvaajaksi. Ihme, mutta pääsin valokuvaajaksi, vaikka sinne haki melkein puolet luokasta. Ope anto mulle kameran testiin ja sillä kuvailin viikonloppuna. Laitan myöhemmin otoksia tännekkin. :)

                                       
Lauantaina ennen mummilaan lähtöä tein mulle ja siskolle kerrankin panostetun aamupalan. Muut oli pikkuveljen jääpalloturnauksessa.

                                    
Ja nälkä kun yllätti, tein jotain vähän aasialaishenkistä pinaattiriisiä.

Pikkuveli osti akvaarion, johon seuraava hankinta onkin olellinen osa akvaariota, eli kalat. Itse ostin kameran. Se oli sairaan halvalla huuto.netissä ja se oli myöskin todella vähän käytetty ja uudenveroisessa kunnossa. Olen jo pitkään unelmoinut kunnon järjestelmäkamerasta ja halusin saada sen ennen tulevaa matkaa, ja kun kerrankin tärppäs, niin olihan se ostettava. Kamera on Sony a350 ja ilmeisesti ihan hyvä, tosin pitää vielä opetella vähän sen käyttöä... :D

                                       

        Eilen meillä oli koulussa luistelua. Kävin aamulla ostamassa play maitokaakon, njamm :3
                                   
                                       
Olin eilen myös Roosan kanssa ja innostuttiin koristelemaan ilmapalloja... :D



                                       
Veera värjäsi myös hiuksensa ja lopuista väreistä äiti laitto mulle pari raitaa. Mut harmi, ne ei näy oikein, koska sävy on tosi lähelle mun hiusten omaa väriä.

                                  
Tässä kuvassa mun kenkien päälle on tullu sydän. Huomasin vasta, kun olin ottanut kuvan.

Ainiin! Olen lähdössä perjantaina Lappeenrantaan mummolaan. Aateltiin laittaa yhdessä ruokaa, mutta inspiraatio on ihan jossain muualla kun tän tytön luona. Lauantaina varmaan ois joku aasialainen kanawokki, mutta pitäs keksiä vielä joku muukin. Ideoita? Kommentoikaa ja ehotelkaa ruokia, toki muutenkin saa kommentoida :) 

6 kommenttia :

  1. Kiva postaus! :) Jee nyt sulla on se kamera! Toivottavasti se on hyvä! :))

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon :) Ja jeps, ihan hyvältä vaikuttaa, nyt kun on vähä perehtyny asiaa :D Oisko ollu mielessä mitää hyvää ruokaideaa? :)

    VastaaPoista
  3. hmm... no oisko vaikka ite tehdyt hampurilaiset ja ranskikset? tai sit vaa teette just jonku maalaista ruokaa! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tääkin on mahtava idis! :) Mulla kävi aijemmi mielessä et tekis ranskiksia ja jotain... Nyt pitäs päättää D:

      Ja jos tulee vielä jotai mielee, niin tänne vaa kommentoimaa! :--)

      Poista
  4. Kiva postaus! Aika ihanasti tullut tuo sydän tuosta lumesta noiden kenkien päälle.. :3
    Tehkää vaikka sushia tai jotain kiinalaista ruokaa? ;) Tai joku oikein italialainen pizza!

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon :3 Ja kiva idea, ehkä jotain pizzaa, ettei kahta aasialaista :D

    Kiitti kommentista!

    VastaaPoista