keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Kiva viikonloppu


Heij! :)

Sori, tää viikonlopun postaus tulee tällein vasta keskellä viikkoa. Nyt on ollut aika kiireistä, kun on ollut harkkoja ja oon lenkkeilly ja ollut kaverin kanssa. Ja sit kun pitäis vielä tehä ystävänpäivä kortteja ja ostaa lahjat. Jos joku ei tiennyt, niin olin viime viikonlopun Lappeenrannassa sukulaisilla. Sinne menin bussilla ja siitä suoraan kävelin mun mummon työpaikalle. Sieltä mentiin prismaan ruokaostoksille. Ostettiin vähän kaikkea ja sitten illaksi kanasalaatti tarvikkeita. Tuli muutes ihan superhyvää salaattia!

Lauantaina lähdettiin sitten Lappeenrannan tanssiopistolle, koska mummolla oli työpäivä ja mun mielestä se on ihan sika kiva paikka, joten halusin lähtee mukaan. Töitten jälkeen lähettiin ostamaan mulle kameralaukkua, jee! Saatiin se ostettua ja sit meillä olikin jo kauhee nälkä. Käytiin Hesellä syömässä. Mä söin nugetteja. Hesburger oli prisman vieressä, joten käytiin taas kaupassa. Ostettiin tarvikkeita illalla tehtävään wokkiin. Mun serkulla oli ollut aijemmin tanssitunti ja se ois myös halunnut tulla mummolaan. Myöhemmin illalla se soitti. Aww, vähän oli söpöä kun se kysy sillei viattomasti, että "voinko mieki tulla sinne?"

 
Uusi kameralaukku. Ei oo mikään kovin hyvä laatu, pahoittelen.  
                                                             Meidän tekemät ruuat.

Vähän ajan päästä ruoka oli valmista ja Silja tuli. Höpöteltiin vaa jotai ja etittiin Purjo-Liisaa. Juu, nää on näitä :D Sit tehtiin myös seuraavalle päivälle ruoka, eli sellanen lihapata, johon tuli myös porkkanaa, perunaa, lanttua ja maustettiin se rakuunalla ja muilla ihanilla yrteilllä. Sit kun Silja lähti, niin katsottiin vaan olympialaisia ja syötiin suklaakarkkeja. Illalla söin myös riisifrutin.

                                         
Kartta oli kaveri mielikuvitteellista Purjo-Liisaa paikantaessa. Taisi olla ensin Kanadassa, sitten Kiinassa ja Afrikassa, sekä kuullemma käväisi vielä Suomessakin. :D 

Sunnuntaina aamulla valmistauduttiin ja sit lähdettiin valokuvanäyttelyyn. Ainiin ja ennen sitä tehtiin kääretorttua, nams! Siellä valokuvanäyttelyssä.  oli jotain vanhoja kuvia. Sen jälkeen haettiin taas Silja ja lähdettiin ajamaan Mikkeliin. Kotona kuvailtiin Siljan kanssa mageita kuvia. Oli mun mielestä kiva viikonloppu ja kerrankin olin yksin sukulaisilla, yleensä on koko perhe mukana.



                                     Heippa! Seuraavassa postauksessa kerron tän viikon kuulumisia :)

4 kommenttia :