sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

H&M tilaukset

Heipä hei! Tilasin tossa ehkä viikko sitten henkkamaukalta sykksyä ajatellen vaatteita. Siellä oli yks täydellinen farkkupaita, jota oon havitellut jo pitkään vain kahdeksalla eurolla alennuksessa. Klikkasin paitaa ja huomasin jäljellä olevan vielä koot 32 ja 44. Olin niin iloinen huomatessani sopivan koon olevan jäljellä ja päätin lisätä sen muiden otosten joukkoon ostoskoriin. Ai niin ja se sopiva koko on siis tuo 32 :-D En ymmärrä mitä kävi, mutta siellä näkyi ettei niitä enään olisi! :o No kyllä se jonkunverran harmitti, mutta onneksi löysin paljon muitakin kivoja tuotteita. Aluks ostoskorissa hintaa oli 204 euroa, ohho! Muutta karsin tosi paljon tuotteita ja ei sitä hitaa jäänyt kun alle 50 euroa. Sanompahan vielä, että osa kuvista on itselaukaisimella otettuja ja sen takia ei mitään erityisen hyviä. Mutta kysykää jos on tuotteista kysyttävää ja kertokaa mikä on teidän suosikki!
Tähän neulepaitaan ihastuin kun näin sen H&M sivuilla. Koko on 146/52 ja mua oikeesti jännitti, että näinköhänn se on liian pieni. Niitä ei ollut siis muita kokoja jäljellä. Mutta mun mielestä toi on ihan hyvän kokonen. Hintaa tällä oli muistaakseni 7 euroa. Tää pääsi kyllä ihan heti käyttöön, ja käyttöä tulee tuplasti lisää syksyllä. 

Tää paitanen on mun mielestä kivan rento. Koko on XS ja hintaa löytyi vain 6 euroa. Mua ehkä ihan vähän häiritsee takana ja vielä pahempi, keskellä oleva sauma, mutta toisaalta se tuo ilmettä tälle neurtaalille paidalle. Ei se niin huomiotaherättävä kuitenkaan ole, ettei tuossa kehtais kulkea. Tän kanssa sopisi tosi tiukat housut, eikä tollaset lörppänät. :D

 Tälläsen perus mustan pitkähihasen tarvitsinkin ja nyt hintaa jäi vain 5 euroa ja koko oli ehkä vähän löysähkö XS.
Tässä vielä nuo kaikki ostokset. Tuo huppari/paita olikin mulle ihan jätti (ei näyt kai niin isolle kuvassa)  Ja aika yllätys, se oli äitille sopiva, vaikka olikin XS. Tällä hintaa oli 9 euroa


Rakastuin näihin siskon laseihin, mutta mulla ne näyttää, että silmät olis entistäkin lähempänä toisiaan :D

 Ei noita vaatteita nyt mitenkään ihan hirveesti tullut tilattua, mutta kaikki niistä on oikeasti todellakin käyttöön tulevia! Ensi postauksessa sitten enemmän kuulumisia. :-) Moikka!

13 kommenttia :