keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

24 tuntia ei riitä

Kiirekiirekiire... Lisää tunteja, kiitoos! Oikeesti kauhee ajatella, että 24 tunnin kuluttua olen eri kaupungissa, eri aatteissa, pakannut moneksi päiväksi ja käynyt harkoissakin. Ja noista 24 tunnista nukun ison osan, eli aikaa ei tosiaan jää paljoa. Ja tää postauskin on vaan tämmönen pikapika kuulumiset, koska 40 minuuttia, niin kyyti tulee harkkoihin. No mutta kyllä täältä positiivistäkin juttua tulee. :D Käytiin eilen kaupungissa ja ostin vihdoin sen lippiksen. Ja ostin muutakin tarpeellista, mutta ihan kaikkea en nyt taida esitellä. Huomenna aamulla herään aika aikasia, koska pakkaaminen taitaa jäädä aamuksi.

Oon hirveen pahoillani, että tuo pienempi kuva on tuollainen tosi tosi huono, mutta kestäkää nyt! Ja tää on siis tummansininen, koska pinkit ja mustat oli loppu. Kuva saattaa ehkä ihan vähän vääristää väriä, mutta ei se paljoa mun mielestä siitä mustasta eroa. 






Ilmeet vammaaa :-D Käytiin eilen Roosan kanssa skeittaamassa ja kuvaitiin myös! Oho, tonkin ajan oisin voint käytää pakkaamiseen yms, mutta oli meillä tosi hauskaa ja oli kiva nähdä ennen reissua. 

Ja niinkuin viime postauksessa sanoinkin, mua ei nyt kuulu vähään aikaan. Perjantaina on mun synttärit ja siltä päivältä tulee sitten se my day ja lahjoistain tulee oma postaus. Mukavaa loppu viikkoa teille, moikkaa! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti