perjantai 13. kesäkuuta 2014

Päätön posaus

Haha, terve! Mä en millään keksinyt tälle postaukselle otsikkoa. Joku "ostoksia" tai "kaupungissa" olisi ollut ihan liian tylsä, mutta en mä nyt mitään keksinyt :-D Mulla oli maanantaina terveystarkastus. Ei siellä kummempia kun pituus ja paino mitattiin ja juteltiin ihan kuulumisia ja näin. Käytiin yhtenä päivänä kupungissa Roosan kanssa. Ja ihme kyllä, aina kun mulla on rahaa jonkunverran, mukaan tarttuu jotain. (Puhumattakaan siitä, mitä aina MEINAAN ostaa) Mutta tällä kertaa ei matkaan tarttunut mitään heräteostoksia, vaan ihan järkeviä ja bonuksena vielä halpojakin tuotteita. Oon jo pitkään katsonut Stadiumilta sellaista ny lippistä, muttta en ostanut vielä, koska aikuisten koko oli tosi iso, mutta lasten koko jäi korvien kohdalata sillein, et korvat höröttää kuin milläkin mörrimöykyllä :D Käyn varmaan ens viikolla katsomassa uudelleen sitä. 



Näitä housuja oli vaikea kuvata, ja varsinkin kun vähänn kiireessä nuo nappasin, kun oltiin lähdösse lenkille ja mua odoteltiin. Että pahoittelut huonoista kuvista. 14.95 e 7.45 e / Gina tricot / S
Tälläsiä lyhyitä treenishortseja oon jonunaikaa kattonuy, ja nyt osui hyvät kohdalle!


 39.95e 4.95 e / Cubus/ XS  Tämä paita on vähän neulepaidan tyylinen, mutta jotain jännää materiaalia. Tää on ehkä enemmänkin syksyä ajatellen, mutta kyllä niin roima tuo alennus oli, että kannattihan tuo mun mielestä ostaa!

Kauppaan oli tullut uusia benji bananas karkkeja, oli kyllä tosi hyviä!

Parina päivänä on nyt satanut vettä ja  ollut vaan n. 13 astetta lämmintä. Plaah, nyt meni kesäfiilis! Pitää yrittää nauttia tästä ihanan kamalann sateisesta säästä, mutta mitenköhän se onnistuis? Ainiin ja mun H&M tilaukset saapuu varmaan viimeistään maanantaina, esittelen niitä sit jossain vaiheessa :-) Adios ja oikein hyvät viikonloput sinne!

11 kommenttia :

  1. Tosi kiva postaus ja ostokset on kivoja! Tosta valkoseta paidasta: tosi huima ale! :o Oot muuten tainnu laittaa siitä kaks iha samanlaista kuvaa.. tai ainaki melkei. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja jeps :-) Ohoh, en ollut huomannut, poistin toisen! :D

    VastaaPoista
  3. Ihania nuo ostokset. ♥ Ja noi karkit oli iha parhaitaa! ♥

    VastaaPoista
  4. tosi kivoja ostoksia sulla!:) tää ulkoasu on myös kivan kesäinen! <3

    • rebekka-r.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Onpas kiva blogi, tuo tausta on ehkä liian jotenkin sekava mun makuun! :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja se on nyt vähän väliaikainen kun sähläsin ulkoasun kanssa, mutta kiitos kiitos! :D

      Poista
  6. ihania ostoksia! ja muutenki kiva blogi! :)

    VastaaPoista
  7. Kuuluuko ton otsikon olla päätön posaus? Vai pitäskö sen olla päätön postaus? Ei se siis haittaa jos on vääri mut tulipa mielee xd

    VastaaPoista