sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Mietityttää

Heippa! Tämä postaus on vaan tämmönen höpötys postaus ilman kuvia... Muutes, mun kännykästä oli valitettavasti poistunut ihan kaikki kuvat, ärgh! Sinne meni n. 2000 hyvää kuvaa. Mua mietityttää mitä mä tekisin. Saa äänestää noista mun vaihtoehdoista tai sitten ehdotella ihan itse jotain! :)

1. Jatkan normaalisti blogin pitämistä surkeilla kännykällä otetuilla kuvilla.
2. Etsin perheen yhteisen kameran (en tiedä missä se on) ja alan kuvailemaan sillä blogiin. Huono puoli on se, että ostin vasta oman kameran ja haluaisin kuvata silläkin, eli periaatteessa olisin ostanut sen turhaan, jos en kuvaile sillä.
3. En voi kuvata omalla kamerallani, koska siihen ei ole sopivaa USBia. Odotan, että löydän siihen sopivan johdon ja pidän siihen asti taukoa blogista.
4. Poistan blogini kokonaan. Mutta sitä en halua tehdä. Tää on vaan niin kivaa, mutta ärsyttää mun huonolaatuiset kuvat.
5. Postauksiin ei tule yhtään kuvia ja sen takia motivaatiokin tietysti laskisi.

Ja nyt on teidän vuoro! Sanokaa, mitä mieltä olette! Kiitän kaikkia kommentoijia.

6 kommenttia :

  1. Kuvaa sillä perheesi yhteisellä kameralla tai kännykällä kunnes löydät omaan kameraasi sopivan USB:n? Niin minä ainakin tekisin :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo tosiaan voisi olla järkevää :) Kunhan se kamera löytyy :D

      Poista
  2. Älä ainankaan lopeta bloggausta! :D mielummin niitä huono laatuisia kuvia kuin ei mitään. Kannattaa kokeilla jos saisit siirrettyä kuvia niin, että laitat kameran muistikortin koneeseen, jos siinä on sille varattu paikka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä en aijo tehdä, laitoimpa sen vaan tuohon, jos joku haluaa mun tekevän niin, niin voi eenestää :D Ja sitä itekkin mietin, mutta en kyllä ymmärrä mihin sen tähän koneeseen sais tungettua, kun sellasta kohtaa en löytäny :o

      Poista
  3. Vähän huono homma :/ kaikista parasta on varmaa tonkii se toine kamera jostai ja myös ettii sopivaa USBia siihe omaa kameraa :D

    VastaaPoista