keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Yhä elossa

Morjens! Meillä oli tänään se HPV-rokote. Ja jos sulla ei ole vielä ollut sitä/pelkäät tätä rokotusta, en tiedä kannattaako lukea... Mutta siis itselläni on oikeesti paha neulafobia. Jos multa otetaan sormenpäästä verikoe, oksennan. Olin ihan hysteerinen, ja oli lipellä voiko rokotusta antaa, koska en pystynyt rauhottumaan ja olemaan paikallaan. Noh, pienten rauhottelujen jälkeen sain rokotten ja se olikin jo ohi. Ja oikeesti en halua pelotella, mutta mun kädestä tuli violetti ja se oli ja on vieläkin ihan älyttömän kipee. Välillä tuntuu, että käsi on ihan puutunut, kun taas välillä painava tai ihan kylmä! Huono olo meni ohi, mutta käsi on vielä tosi kipeä.

                                 
Mun käsiin tuli myös tollasia pilkkuja.

                             
Ja tässä kuvassa näkyy hyvin tuo, miten käsi oli vähän oudon värinen. 

Sit vähän iloisempiin juttuihin. :) Olin tossa yks päivä Roosan kanssa Tornimäellä. Roosa otti mun kameralla kuvia, jossa hyppään hyppyristä. (eli sellasia siistejä, missä oon ilmassa :D), mutta en voi siirtää edelleenkään kameran kuvia koneelle.

                                    

                       
                       
                          

                                        
Joo mun ilme on ihan vammanen, repesin kun tuo kuva otettiin :D
                           
Kun Tornimäki oli menossa kiinni, me ninjat mentiin vielä portin ali hissiin. Kun päästiin ylös, hissit suljettiin ja jäätin hetkeksi kuvailemaan. Haha, ollanpas me niin ninjoja taas!

Käytiin myös sunnuntaina pyöräilemässä yhdellä pellolla..

Mummi ja Ukki tulivat alkuviikosta Itä-vallasta, taas hirmuiset tuliaiset mukanaan. Sain kaksi paitaa, suklaata ja koristepupun, kiitos! 






Ja kävin muutes kuvailemassa auringonlaskua sillon heti Tornimäen jälkeen.

Meillä on huomenna matikan koe, ja meen ihan sekasin, millon lasketaan milläkin tyylillä... Joten lähdempä treenaamaan vielä siihen, että tulis vähän parempi numero kuin viimeeksi! Moikka. :)

4 kommenttia :