perjantai 21. maaliskuuta 2014

Pitkästä aikaa kuulumisia

  Moro! Nyt pitkästä aikaa kerron kuulumisia, en ole ehtinyt postailla harkkojen ja kokeiden (=kiireen) takia. Mutta tässä vähän kuvina, mitä oon tehnyt ja muuta. Meillä on muuten nyt hirvee futisputki meneillään, huomenna harkat, viikonloppuna molempina päivinä pelit ja sitten vielä maanantaina harkat. Huhhuh, enköhän mä tuon jaksa, mutta postauksissa saattaa taas valitettavasti vähän kestää.


Käytiin tuttujen synttärijuhlissa...


Ja tuossa oli sen päivän asua samalla.


                             
Olin myös Jukureiden pelissä. Ja siellä oli tommonen söpö dinosaurus :3

Mulla oli viikonloppuna karkkipäivänä tommonen suklaalevy, nams!




Mä en oo syönyt oikeesti liiottelematta varmaan  neljään vuoteen perus nuudeleita. Yksi syy siihen on varmaankin tuo veljen keliakia. Mutta nyt on ollu kyllä ihan hirvee nuudeli-into ja tein yks päivä aasialaista kookoksella ja chilillä (oli siinä paljon muitakin mausteita :D) maustettua wokkia ja nuudeleita. Pakko myöntää, että oli sairaan hyvää!

Yks päivä tehtiin itse pinaattikeittoa. Oli kyllä hyvää, mutta enemmän tykkään niistä kaupan pakasteista. En osaa selittää, mutta tuossa oli joku maku, josta mulle tulee mieleen sana helkama. :D Hahhah, onpas mulla hauskaa!

Takatalvi...


Perjantain mässyjä.
Huomenna ja sunnuntaina on ne pelit ja maanantaina harkat. Moikka ja oikein hyvää viikonloppua teille!

4 kommenttia :

  1. Tykkään sun ulkoasusta tosi paljon ja muutenkin ihana blogi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! c: Mulla olikin vasta suunnitelmissa vähän taas päivitellä ulkoasua, jotenkin jo kyllästynyt tähän... :D Mutta kiitos kiitos!

      Poista