perjantai 28. maaliskuuta 2014

Taas viikonloppu

Mitäh? Taasko on viikonloppu? Ei oo todellista, aikahan menee ihan hurjan nopeesti. Mutta veikkaisin, että tästä viikonlopusta tulee kiva, nimittäin poitsut lähti pois kotoa, eli ollaan ihan tyttöjen kesken. Meillä on tänään harkat ja sitten tiedossa ei muuta olekkaan, kuin herkkuja, haha. Ai niin, tuleehan meidän 1 ja 3 vuotiaat pikkuserkut huomenna, tui tui! :3 Meillä kävi tänäänkin vieraita, mutta kun tulin koulusta ne olivat jo lähteneet, joten söin sitten sieltä jäämiä kahvitarjoiluja välipalaksi. Käytiin äitin kanssa eilen kaupassa ja siellä oli Pirkan mutakakku alennuksessa 2.99 ja sehän tarttui perjantai illaksi mukaan. Olin muutes Ainon, Inkan, Roosan ja Viivin kanssa tossa eilen. Käytiin puistossa ja kierreltiin ympäriinsä. Mä kävin myös sellasessa ihme kourussa (?:D) joka on vaatekeräysroskiksen yhteydessä. Saatiin myös BG-kokeet ja sain 7½. En ole sinänsä tyytyväinen, mutta toisaalta pisteytys meni ainakin mun kohdalla vähän oudosti. Esim. yhdessä tehtävässä isoin pistemäärä oli 5, ja multa puuttui yksi asia monesta ja sain silti vain 2½/5 eli puolet. Noh, kyllä siellä omiakin mokia oli, sitä ei voi kieltää :D

                                
                            
                               
                           

                           
Minä "kourassa" :D

                         
Yks mun kaveri maalasi kuviksessa ja oli pakko ottaa kuva niin ihanista väreistä. Korostin värejä, ja taisin vähän innostua... Sori pieni ylimuokkaus!

Erityisen terveellinen urheilijan ruokavalioon kuuluva välipala!

Ei mulla muuta, viikonloppuja teille!

3 kommenttia :